Zwiedzania czas… – Va

Kat. Szkoła w naszych oczach

W dniach 25-27.04.2018 odbyła się wycieczka do Toruń-Golub-Dobrzyń-Kruszwica. 25 Kwietnia z samego rana udaliśmy się do Torunia. Po przyjeździe poszliśmy do budynku gdzie piekliśmy pierniki. Potem odebrała nas pani przewodnik, która oprowadzała nas po Toruniu. Opowiadała nam m.in. o Mikołaju Koperniku, krzywej wieży i historii miasta. Następnie udaliśmy się do Planetarium. Po tych wszystkich atrakcjach mieliśmy czas by kupić pamiątki. Potem pojechaliśmy do zamku, gdzie mieliśmy spędzić dwa kolejne dni. Dostaliśmy klucze do swoich pokoi i mogliśmy się rozpakować. Na zamku niektórych uczniów spotykały różnego rodzaju przygody J Kolejnego dnia wstaliśmy rano, zjedliśmy śniadanie i przygotowywaliśmy się do kolejnych atrakcji. Na początek rzucaliśmy toporem i strzelaliśmy z łuku. Następnie pojechaliśmy na rynek, gdzie czekała na nas gra miejska z niespodzianką. Potem jeździliśmy na koniach. Wieczorem, kiedy wróciliśmy, przewodnik oprowadził nas po zamku. Następnie poszliśmy spać. Następnego dnia przyszedł czas żeby opuścić zamek. Po śniadaniu wyjechaliśmy do Kruszwicy. Tam przemiła pani przewodnik oprowadziła nas po Mysiej Wieży i opowiadała nam kiedy powstał pierwszy polski cukier. Następnie płynęliśmy po jeziorze Gopło. Na koniec mogliśmy kupić pamiątki i wróciliśmy  bezpiecznie do domu.

Grzegorz Woźniak

Zobacz również

Zacznij pisać i naciśnij Enter, aby wyszukać