Wycieczka

W dniach 22-24 maja klasy VIa i Vc udały się na wycieczkę na Kaszuby. Po przygodę wyruszyliśmy w środę o godzinie 7:30.  Jechaliśmy do Gdańska 6 godz.. w trakcie których mieliśmy 2 postoje. Ok. godz. 13.30 byliśmy już w  Gdańsku.
Na miejscu Pani Przewodnik oprowadziła nas po Rynku Gdańskim, pokazała nam Złotą Bramę oraz Stary Żuraw.
Po atrakcjach mieliśmy 30min. na zakup pamiątek. O godz. 16.00 wsiedliśmy na stateczek i popłynęliśmy na Westerplatte.
W czasie podróży niektórzy z nas z ogromną radością machali i pozdrawiali napotkane podczas rejsu osoby.
Inni udawali, że są na Titanicu.  W rezultacie dotarliśmy na Westerplatte.
Pani Przewodnik opowiedziała nam historię tego miejsca.
Około godz. 18.30 dojechaliśmy do naszego miejsca noclegowego w Ostrzycy. O godz. 20:30 rozpoczęła się dyskoteka,
na którą było łatwiej wejść niż wyjść :). Kolejnego dnia zwiedzaliśmy Sopot i Gdynię. W Sopocie zobaczyliśmy Grand Hotel, Solankę, Restaurację Stary Rynek oraz największą atrakcję – Molo. W okolicach godziny 15:00 dojechaliśmy do Gdyni.
Na początku mieliśmy 45 min. na kupienie nadmorskich pamiątek. Następnie zwiedziliśmy ORP „Błyskawica”.
Po zwiedzaniu szukaliśmy muszelek na plaży w Gdyni. Połowa z nas zamoczyła nogi w Zatoce Morza Bałtyckiego. Najśmieszniejszy był moment kiedy kolega potknął się i był cały mokry. Następnie wróciliśmy autokarem do miejsca noclegowego, gdzie o 20.00 wspólnie usiedliśmy przy ognisku. W czasie relaksu urządziliśmy konkurs na najlepszy taniec.
Wygrał kolega z Vc, który był jednym z dwóch uczestników
🙂 . Po ognisku mieliśmy spać, co nie było łatwym zadaniem.
Nastał dzień powrotu do Poznania. W drodze powrotnej odwiedziliśmy Szymbark.  Zobaczyliśmy tam najdłuższa deskę na świecie, dom Sybiraka, bunkier. Atrakcją był krzywy domek, w którym ledwo staliśmy na nogach.
O godz. 20:00 byliśmy przed szkołą i zakończyliśmy kolejną, ciekawa przygodę szkolną.

Grzegorz Woźniak

« 1 z 2 »
Czytaj również

Wpisz słowo i zacznij szukać